11. tammikuuta 2015

Satu Annikki vs. Satu Maarit

Mua on jonkun aikaa 'kyllästyttäny' mun nykyinen blogin nimi, joten oon ajatellut vaihtaa sen. Nykyinen nimi blogiini perustuu lempinimeeni Satu Annikki, mutta miltä kuulostaisi, jos vaihtaisin nimeksi Satu Maarit? Maarit on mun toinen nimi ja en ole koskaan tykännyt siitä. Oon jo monta vuotta miettinyt, että jos vaihtaisin oikean nimeni Satu Annikiksi. Kuitenkin, pikkuhiljaa oon alkanut tykätä mun toisesta nimestä ja siksi haluaisinkin vaihtaa blogini nimen, mutta ennen kuin sitä teen halusin kysyä lukijoiltani, mitä mieltä sä oot, olisko muutos hyvä vai huono? 

Meikkailin tässä yksi päivä aikani kuluksi ja kokeilin yhtä uutta huulipuna/huulirasva yhdistelmää. Ensiksi säikähdin, kun huulistani tuli niin tummat ja koska en ole tottunut tummiin huuliin itselläni niin päätin pitää kyseistä huulipunaa koko päivän. Muutaman tunnin jälkeen huomasin pitäväni siitä väristä ja nyt arvoisat lukijani, haluaisin teidän mielipiteenne. Sopiiko tämä väri minulle? 






Tässä vielä tän päivän fiilistely biisi, hope you enjoy!



 Satu Annikki 

4 kommenttia:

  1. Nimestä en osaa sanoo mut puna sopii ja vielä aika vaalelta näyttää mun silmään et vielä tummempikin voisi käydä muista vaan että jos huulet on tummat niin kevyt silmämeikki silloin ja toisin päin eli jos tumma silmä meikki niin vaaleat huulet.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun silmiin toi puna oli aika tumma, kun en ole tottunut käyttämään muunlaisia kuin vaaleampia sävyjä. :) Kiitos, kuitenkin. :)

      Poista
  2. Blogin nimeksi käy mun mielestä kumpi vaan, Maarit on myös hyvä nimi :) Ja huulipuna sopii sulle, olet kaunis noissa kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) Mitä enemmän mietin, nii sitä enemmän alan kallistua Maaritin puoleen. :)

      Poista