15. tammikuuta 2015

Parempi elämä

Heippa! Miten sun viikko on lähteny käyntii ja onko sulla jo viikonloppu suunnitelmia? Mun viikko lähti hyvin käyntiin todella onnistuneiden sali treenien merkeissä. Oon vihdoinkin saanut kunnon motivaation ja halun tehdä tän elämäntapamuutos urakan kunnolla loppuun asti. Onhan se tietysti aika paljon sanottu, kun näin vähän aikaa vasta mennyt siitä, kun alotin uudestaan käymään salilla ja laihduttamaan, mutta mä tunnen itsessäni että joku asia on muuttunut. Ehkä mulla vihdoinkin on enemmän halua ja sisua tehdä tämä, ehkä mä vihdoinkin oon kyllästynyt siihen, että en mahdu niihin vaatteisiin joihin haluaisin mahtua ja kaikista tärkeimpänä se, että mä en oikeasti halua olla tällainen pullukka enään kenellä on terveysriskejä, vaan haluan päästä niistä eroon. Ostin tänään ensimmäisen jumppapalloni ja oon ihan innoissani siitä. Mua naurattaa vaan, kun tajusin vasta kaupasta kävellessä ulos ettei meillä ole pumppua, jolla siihen saisi ilmaa. Onneks se on pieni murhe ja mun motivaatio ei siitä riipu. Käytiin kaupoilta tullessa hakemassa molemmille omat subin puolikkaat ja nam, ku ne on niin hyviä. Mun ehdoton lemppari on kana teryaki mutta on niitä muitakin hyviä. Mutta nyt mun pitää alkaa laittamaan sali kamat valmiiksi ja lähdettävä pian treenaamaan. 




Hyvää alkavaa viikonloppua. 

Satu Annikki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti