5. tammikuuta 2015

Back to the Joulu

Heippa, mitäs tänne kuuluu? Niin kuin mä tossa edellisessä postauksessa lupasin, niin nyt on aika tehdä matka menneisyyteen ja kurkistaa, että millainen joulu ja uusvuos mulla ja Stevenillä oli. Tästä tulee todella kuvapainoitteinen postaus, joten toivottavasti tykkäät.

Joulua me oltiin viettämässä mun siskon ja sen perheen luona Kankaanpäässä. Aluksi meillä oli suunnitelmissa, että mentäis viettämään vähän erinlaista joulua Espanjaan Stevenin vanhempien luokse, mutta syystä tai toisesta suunnitelmiin tuli muutos ja päätettiin jäädä tänne Suomeen. 
Ps. Kuvien laatu ei ole paras mahdollinen.

Joulupukki tuli jo siinä yhden aikaan käymään ja voi sitä riemun määrää, kun siskon tytöt sai todella isot kasat lahjoja ja, kun ne pääsi lahjojen kimppuun niin huh. Lahjapaperit lenteli sinne sun tänne ja paketti paketin jälkeen oli tytöillä entistä leveämpi hymy huulilla.

Saatiin mekin muutama lahja ja tässä todiste niistä. Mä sain Steveniltä ton maailman ihanimman kiharrin setin ja Steven sai multa lahjaksi noi kuulokkeet sekä Expendales 3-elokuvan. Siskolta ja sen mieheltä saatiin noi ihanat muumimukit, tehosekoitin ja kranssi, jotka ei valitettavasti päässy kuvaan mukaan. Molempien vanhemmat muistivat meitä myös joululahjoilla sekä saatiin vielä muutamilta ystäviltä lahjaksi mm. villasukkia, suihkusaippua ja vartalorasva paketteja, suklaata jne. 

Jouluruoka, mmm. Mikä ihana syy ottaa pari ekstra kiloa lisää, heh. Mikä on sun ehdoton jouluruoka suosikki? Jouluruuassa on parasta kinkku, laatikot ja juustot. Oon pikkuhiljaa tullu siihen tulokseen, että kaikki se ympäri vuoden rehkiminen ja puhkuminen kuntosalilla ja lenkkeillessä on hyvä juttu siksi, että jouluna saa syödä rauhassa mahan täyteen kaikkia ihania joulupöydän herkkuja, vai mitä?

Mun koko joulun parhain hetki oli ehdottomasti se, että pääsin ensimmäistä kertaa elämässäni paljuun! Jouluaattona illalla, kun lapset oli nukkumassa niin me aikuiset mentiin paljuun, muutaman siiderin ja oluen kera. Se ilta ja se hetki, kruunas mun koko joulun. Toivottavasti sun joulu meni ainakin yhtä hyvin, kun meillä.

Lopuksi vielä hieman joulun asukuvaa.
Legginssit - h&m
Pitkähihainen paita - tokmanni
Tunika - kaverilta saatu

Satu Annikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti