15. kesäkuuta 2015

KURKKAUS MEIDÄN KOTIIN

Tänää heti aamusta näytti siltä, että kohta tulee vettä ja lujaa. Siinä sitte hetken pähkäilin samalla ku hörpin aamukahvia, et miten tää päivä kannattais viettää ja ajattelin, et tällainen sää on ihan huippu käyttää siivoamiseen. Tehtiin S:n kanssa kunnon siivous, eli pestiin lattiat ja ikkunat, imuroitiin, pölyt pyyhittiin ja matot pudisteltiin, pestiin pyykit ja vessa. Mua aina, kerta toisensa jälkeen ällöttää yhtä paljon pestä wc, mä en vaan jotenki tykkää siitä mut jonkun seki on tehtävä. Ei muuta ku hiukset kiinni, hanskat käteen ja menoks. Onks täällä muita ketkä inhoaa yhtä paljon wc:n pesemistä? Tässä tilanteessa yleensä toivon, että asuisin joko vanhempieni luona tai, että joku muu tekis sen mun puolesta, hah. :D Kuinka usein teillä siivotaan? Meillä siivotaan 2krt viikossa, koska eläimet, mut onneksi ei joka viikko tarvitse olla ikkunoita tai lattioita pesemässä. :)



Kävin tässä yks päivä hakemassa tällaisen kynttilänjalan, mitäs mieltä sä oot? kamala vai hieno? Mun mielestä toi on ihana, oon katsellut jotex.fin sivuilta vähän samantyylistä, mutta se maksaa 130€. Ehkä mä sen vielä joku päivä hankin. :)


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

 Satu Maarit Anneli


6 kommenttia:

  1. Tuo kynttilänjalka on ihana! :)

    http://katja-dontdreamlive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on sama ongelma tuon vessan siivouksen kanssa, jotenkin aina yhtä ikävää! :D Mutta sitten kun on saanut kunnon siivouksen tehtyä koko asuntoon niin kyllä kelpaa :) Kivannäköinen tuo kynttilänjalka! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jotenki toi vessan siivous ei vaan nappaa. :D Mut totta, että sitte ku koti on saatu kunnolla siivottua nii mieliki lepää. :) Ja kiitos! :)

      Poista