12. kesäkuuta 2015

Kommentti hukassa

Heippa! Tein eilen postauksen, johon olin saanut joltain vierailijalta ihanan kommentin, mutta kömpelyksissäni poistin sen, kun oikeastaan piti julkaista se. Olisinkin erittäin kiitollinen, jos tämä lukija/vierailija näkisi tämän päivityksen ja kirjoittaisi uudelleen kommenttinsa. Mua harmittaa todella paljon, kun menin vahingossa poistamaan sen, enkä löydä täältä blogin puolelta sellaista nappia, josta voisin peruuttaa poiston. Onko sellaista edes olemassa? Tietääkö joku?



Mun viikonloppu on alkanu suht' kivasti. Saatiin S:n kanssa vihdoin ja viimein vaihdettua meidän autoon oma cd-soitin, kun se mikä autossa jo oli ei suostunut soittamaan puoliakaan meidän cd-levyistä. Tai no, S sen soittimen oikeastaan siihen vaihtoi ja mä vain tuskailin vieressä, että kauanko siinä oikein kestää. :D Sain eräältä toiselta bloggaajalta haasteen ja ajattelinkin tehdä sen tässä viikonlopun aikana. Haaste on nimeltään Liebster awards-haaste joka siirtyy bloggaajalta toiselle. Nyt mä riennän syömään myöhäistä "iltapalaa", joten palaillaan seuraavan postauksen yhteydessä. :) 

 Satu Maarit Anneli

4 kommenttia:

  1. Tuleeko sulle sähköpostiin ilmoitukset kommenteista? Itselle kävi joskus noin, ja kopioin sieltä sitten tämän kommentin omaan blogiini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö, en oo varma? :D Mun pitää ehkä tarkistaa noi asetukset, mut kyl luulisin et tulee :D Mä vaan suoraan tulin tästä blogin kautta kattoo kommentteja nii en sit yhtää muistanu, et nehän menee vissii ensin sinne s.postii jos on laittanu sen niin. :D

      Poista
  2. et oo ainoo jolle on käyny tolleen, joskus oon itekki jopa kymmenen kommenttia julkasun sijaan vahingossa poistanut... sitä peruutus/palautus mahollisuutta ei tosiaan oo, mikä o vähä huono :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva. :( Mut joo, olis todella hienoa jos blogger suunnittelis sellasen peruutus/palautus jutun nii sit ei tarttis ite potea huonoa oloa siks, ku vahingossa poistanu kommentin/kommentit. :D

      Poista