11. kesäkuuta 2015

Kylmä kesä, helteitä odotellessa

Heissan! Miten on kesä lähtenyt käyntiin? onko talviturkki jo heitetty? Mä päätin tässä muutama viikko sitten, että viimeistään juhannuksena tämä nainen käy viskaamassa talviturkin pois. Oli sitten kylmää tai lämmintä vettä, hah. :D Tää ihana kesän alku on ottanu ihan täyskäännöksen, ainaki täällä Seinäjoella. Ensin oli aivan ihanan lämpimiä päiviä, ilman liian kovaa tuulta ja nyt täällä on jo viikon ollu tosi tuulista ja vaikka aurinko paistaakin, niin pakko tuolla ulkona on olla pitkähihaisella tai kevyellä takilla. Missä ne helteet on? :S


Käytiin tänään S:n kanssa hoitelemassa asioita, kiinalaisessa syömässä ja kaupoilla. Löysin aivan ihanan kesämekon, jota mä ihasttelin Seppälän näyteikkunasta, isojen tyttöjen puolelta. Pakko mun oli se ensin käydä kokeilemassa ja sen jälkeen kassan kautta ulos kaupasta. JES, ensimmäinen kesämekko, jonka itse ostin! (Kerrankin helppo shoppailu reissu).  Monet häpeää sitä, että joutuu ostamaan vaatteita isojen tyttöjen osastolta, mutta mun mielestä se on upeaa ja hienoa, että siitä uskaltaa puhua ääneen. Ei kenenkään pitäisi hävetä omaa vartaloaan, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Mä en ole vielä tähän päivään mennessä osannut arvostaa ja rakastaa omaa vartaloani sellaisena, kun se on, koska oon kokenut niin paljon halveksuntaa ja kiusaamista nuorempana ja se on vaikuttanut koko elämääni. Pikkuhiljaa vuosien aikana oon alkanut ajattelemaan, että oonhan mä kaunis, just tällaisena kun mä olen ja mua rakastetaan tällaisena niin kuin mä olen. Mä haluan rohkaista jokaista naista ja miksei vaikka miehiäkin, että hyväksykää itsenne niin kuin te olette. Matka ei ole helppo, mutta vasta sitkun sä hyväksyt itsesi niin sun on paljon parempi olla henkisesti kuin fyysisestikin. Vaikka mä kuinka ja kuinka oon yrittänyt tehdä elämäntapa remontin, mä oon huomannu sen, että se on helpompaa jos vaan hyväksyy ensin itsensä ja sen kautta alkaa kunnolla miettimään, että millaisen elämän mä oikeasti haluan. Se, että kiloja lähtee samalla on bonus siitä, että saa terveellisemmän elämän. 


Jos joku ihmettelee, että miks mun naama on sensuroitu niin voin sanoa, että mun ilmeet on jotain ihan kamalaa näissä kuvissa. :D

Mekko - Seppälä

 Satu Maarit Anneli

4 kommenttia:

  1. Täällä olisi sulle haastetta tarjolla: http://nooranelamaa.blogspot.fi/2015/06/liebster-awards.html

    :) Ihana mekko!

    VastaaPoista