14. kesäkuuta 2015

Liebster Awards

Heippa! Sain Nooran Elämää- blogista Liebster Awardin, ihanaa, kiitos siitä! 

"Liebster Awardin idea on uusien ja tuoreiden blogien löytäminen ja se, että pienemmätkin blogit saisivat näkyvyyttä. Liebster Award annetaan bloggaajalta bloggaajalle."

Säännöt:

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimitetyille.


Mulle annetut kysymykset:

1. Mikä on lempipaikkasi? Mun lempipaikkani on koti. Rakastan olla kotona, varsinkin silloin kun S ei ole kotona niin saan olla ihan rauhassa ja omissa ajatuksissani. Tottakai saan myös silloin olla oma itseni, kun S on kotona, mutta koska kumpikaan meistä ei tällä hetkellä ole töissä tai opiskelemassa niin omaa aikaa ei paljon ole ja silloin kun on, sitä arvostaa enemmän kuin ennen. 

2. Mitä urheilulajeja haluaisit harrastaa, mutta et syystä tai toisesta harrasta? Mä haluaisin harrastaa tanssia. Oon aina ihaillu niitä ketkä harrastaa tanssimista, koska a) niillä on erittäin hyvä kunto ja b) tanssissa on vain sitä jotain, mikä saa mut aina hyvälle tuulelle. Oon aina ollut ylipainoinen, joten sen takia en koskaan ole kehdannut aloittaa kyseistä harrastusta.

3. Kuka on eniten elämääsi vaikuttanut henkilö? Tähän mä sanoisin, että eniten mun elämään vaikuttanut henkilö on mun aviomies. Me ollaan yhdessä koettu ja tehty niin paljon asioita, että en osaa kuvitella elämääni ilman häntä. 

4. Kolme asiaa mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle? Tää on vaikea kysymys. Mä ottaisin mukaani perheeni, ystävät ja raamatun. ;D 

5. Minne haluaisit matkustaa kaikista eniten? Ehdottomasti New Yorkiin tai Hawaille. Ehkä enemmän Nykiin kuitenkin, koska oon aina haaveillu päästä käymään siellä ja kierrellä Times Squarella ja ympäri kaupunkia. 

6. Mihin tv-sarjaan olet viimeksi koukuttunut? Emmerdaleen. Ennen mä en voinu sietää koko sarjaa ja olin sitä mieltä, että se on mummojen ohjelma. Nyt oon ihan koukussa siihen ja odotan aina innolla uutta jaksoa. Ehkä musta on tullu mummo, haha. :D

7. Mikä on lempiruokasi ja kuka sen tekee parhaiten? Mun lempiruokia on kaikenlaiset kanapastat, mutta ehkä parhaimmat tulee syötyä sillon, kun ne itse tekee. 

8. Tykkäätkö tanssimisesta? No niin kuin jo mainitsinkin kysymyksessä nro.2 niin rakastan tanssimista, vaikken sitä harrastakaan. 

9. Jos voisit lahjoittaa suuren summan hyväntekeväisyyteen, mikä olisi kohteesi? TÄÄ on vaikea. Jos puhutaan ihan Suomeen tehtävästä lahjoituksesta, niin lahjoittaisin koko summan vanhuksien, vammaisten ja erityis-tarpeessa olevien ihmisten hoitoon, koska niihin olevat varat mitä kunnilla on, on niin mitättömät ja juuri ne tarvitset apua. Mutta jos taas puhutaan koko maailman laajuisesta lahjoituksesta niin sanoisin, että laittaisin summan osiin ja jakaisin sen niiden maiden kesken, joissa on suurimmat tarpeet, eli luultavammin joihinkin kehitys maihin. 

10. Mikä on voimaeläimesi? Voimaeläimeni on susi. "Arvostat uskollisuutta ja sisukkuutta. Haluat myös menestyä. Saat muut helposti puolellesi ja toimimaan ryhmässä saumattomasti. Olet synnynnäinen johtaja, opettaja ja opas. Oletko sinut negatiivisten tunteidesi kanssa? Uskallathan kohdata myös ne? Kukaan meistä ei ole valmis, joten muista kehittää itseäsi. Luottamus ja hyvä olo ovat taloudellista menestystä arvokkaampia. Sinussa on monta puolta ja paljon osaamista, joten sinun voi olla vaikeaa valita, mihin suuntaan lähdet tai mihin elämässäsi keskityt. Saat vastauksia kuuntelemalla itseäsi ja keskustelemalla niiden ihmisten kanssa, joihin luotat. Ole avoin kaikille vaihtoehdoille." Näin mulle kertoi Voihyvin.fin nettisivusto.

11. Millainen on sinun mielestäsi täydellinen päivä? Täydellisiä päiviä on monenlaisia, mutta yhdenlainen päivä niistä sisältää naurua, rakkautta, hauskanpitoa ja hyvää ruokaa mieheni ja hänen lapsensa kanssa. 


*Myös minä oikaisin tässä haastettavien kohdalla, koska en jaksanut etsiä 11 blogia, joissa kaikissa on alle 200 lukijaa. 

Haastettaville kysymykset:

1. Mikä on tähän mennessä ollut elämäsi vaikein päätös?
2. Millä kolmella sanalla kuvailisit elämääsi juuri nyt?
3. Millaisia haaveita sinulla on tulevaisuudelle?
4. Oletko koskaan käynyt ulkomailla, jos olet niin missä?
5. Jos saisit valita kenet tahansa ihmisen maailmassa, niin kenen kanssa haluaisit viettää koko päivän ja miksi?
6. Oletko koskaan tehnyt mitään spontaania ja jos olet, niin mitä? 
7. Jos saisit valita yhden hetken elämässäsi ja muuttaa sitä, niin mitä muuttaisit?
8. Mikä on sun kesäherkkusi?
9. Oletko koskaan mennyt avantoon ja jos et, niin miksi?
10. Mikä on sun lempi tv-sarja?
11. Millaiset on sinun mielestäsi täydelliset treffit? 

 Satu Maarit Anneli


8 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! :) Mut on haastettu tähän pari kertaa jo ja postaus on luonnoksissa tällä hetkellä, mutta katson että tuleeko siitä liian pitkä jos vastailen vielä sunkin kysymyksiin. :) Jos on liian pitkä, niin sitten teen tämän myöhemmin. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! :) Täytyneen toteutella tämä joku päivä, kun ehtii. Menee varmasti ensi viikolle. Kerran jo tein tämän, mutta miksei toistakin kertaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä Salla! :) Aijaa, hah, no eihän se haittaakaan tee jos uusiks ottaa. :)

      Poista
  3. Kiva kun vastailit!

    Mäkin haluisin Hawaijille, ehkä vielä joskus. :) Nyci on kyllä kanssa kiva, mentiin mun miehen kanssa naimisiin siellä joten sillä kaupungilla tulee aina olemaan iso merkitys mun elämässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai, mielelläni mä vastailin ja kiitos haasteesta! :) Hawaji on kyllä sellanen matkakohde, että sinne on pakko joskus päästä ja Nyki kans. :) Voi ihanaa, ja myöhäset onnittelut! :)

      Poista
    2. Tottakai, mielelläni mä vastailin ja kiitos haasteesta! :) Hawaji on kyllä sellanen matkakohde, että sinne on pakko joskus päästä ja Nyki kans. :) Voi ihanaa, ja myöhäset onnittelut! :)

      Poista