17. kesäkuuta 2015

JUHANNUS SUUNNITELMIA

Mitä suunnitelmia sulla on juhannukseksi, vai ootko keksiny mitään? Mun ystävä Hanna tulee meille torstaina, eli huomenna ja mä oon halkeamaisillani ilosta! Olis jo huominen ja kello puol yks, niin pääsis hakemaan murusta linja-autoasemalta. Me ollaan suunniteltu vaikka mitä kivaa tekemistä juhannukseksi ja siksi aikaa muutenkin, kun Hanna on täällä. Käydään uimassa, grillataan, saunotaan, värjätään ehkä mun hiukset, käydään kaupungilla ja pidetään hauskaa, ihan niinku ystävien kuuluukin! Mua harmittaa jo nyt, että Hanna lähtee ensviikon tiistaina, mut aion nauttia niin tästä ajasta kun se on täällä. Ollaan nähty viimeks muutama kuukaus sitte, mut seki oli vaan sellanen pika kahvittelu tiksin robert's coffeessa. Tää sää täällä Seinäjoella ei todellakaan oo mikään ihanteellisin juhannuksen viettoon, mut toivottavasti olis edes sen verran lämmintä ja aurinkoista, että saatais grillattua ja olla mahdollisimman paljon ulkona. Millasta säätä se on sinne päin Suomea luvannu? toivottavasti parempaa ku tänne, täällä pitäis sataa vettä koko juhannus, haha. :D




 Satu Maarit Anneli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti