14. toukokuuta 2015

Moi murut!

Oon ollu tosi paljon poissa täältä blogin puolelta, kun tietokone ei toiminu eikä toimi vieläkään niin kuin pitäisi, mutta hyvin oon tänään saanu tän koneeni kanssa aikaiseksi. Oon muokannu mun blogin ulkoasua ja muita pieniä juttuja nyt, kun vihdoinki osaan. Tätä muokkailua tehdessä on huomannu sen, että miten paljon oon saanu aikaiseksi tehtyä blogiani ja sen, että en todellakaan halua enkä aio luopua blogistani. 

Tän muutaman viikon aikana mitä oon viettänyt hiljaiseloa täällä, on tapahtunut tosi paljon kaikenlaista. Esimerkiksi. mun anoppi oli meillä kyläilemässä, vietettiin mun syntymäpäivää, käytiin Etelä-Suomessa moikkaamassa mun parasta ystävää Hannaa, avattiin grillikausi ja ollaan vietetty S:n kanssa mahdollisimman paljon laatuaikaa kaksistaan. Tästä postauksesta olis tullu todella kuvapainotteinen ja tavallaan tuleekin, mutta päätin tehdä kuvakollaaseja niin ei mene tunteja selata kuvia läpi. ;) Kollaaseissa on siis kuvia mun syntymäpäivistä, lahjoista ja kaikesta mitä tässä kahden viikon aikana on ollu. Seuraatko sä muuten jääkiekkoa? Mä oon käyny ihan ylikierroksilla, kun ollaan S:n kanssa katseltu näitä mm-kisoja ja joka maalin aikana oon kiljunu niin kovasti, että onneksi S:llä on vielä kuulo tallella. :D 






  Satu Maarit 

2 kommenttia:

  1. Kivan näköinen ja olonen tää sun blogi :) Kivasti kuvia ainakin tässä postauksessa! Haluisitko käydä kurkkaamassa myös mun blogia? :)
    http://mmiiakatariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ihana saada hyvää palautetta, kun on uurastanu tän blogin eteen niin paljon kun on kerennyt. :) Tottakai käyn kurkkaa sun blogin, kiitos kun linkkasit! :)

      Poista