23. huhtikuuta 2015

Paljon onnea vaan...

Huomenna on se päivä, jota oon odottanu innolla ja saman aikaisesti pelänny. Mun syntymäpäivä. Jokainen nainen haluaa pysyä nuorena ja kauniina, ( tai niin mä ainakin oon kuullu ). Enhän mä mikään ikäloppu vielä ole, mutta on tää vanheneminen silti aika pelottavaa, kun koskaan ei tiedä mitä tuleva vuosi tuo tullessaan. Joten, happy birthday to me vaan! :'D 

Tultiin tänään reissusta kotiin ja oon ollu koko päivän ihan väsyny. Miten autossa istuminen voi väsyttää niin paljon? Johtuuko se siitä, että ei ole mitään tekemistä ja pakko vaan istua paikoillaan, vai mistä? Sain onneksi nukuttua pienet päikkärit sen jälkeen, kun oltiin tultu kotiin ja syöty jotain. Päikkäreiden jälkeen sain hiukan siivottua sekä siistittyä kotia, että huomenna ei tarvitsisi siivoilla, ihan oman syntymäpäivän kunniaks. :'D 

Ihanaa ja siunattua viikonloppua kaikille! ♡

 Ps. Mitäs tykkäätte mun kynsistä? 
 

2 kommenttia: