24. maaliskuuta 2015

Mmoi !

Monet sanoo, että aika kuluu todella nopeasti kun on töissä tai opiskelemassa, ja kun on työttömänä aika matelee... Mun mielestä se ei mee niin, ei ainakaan mun kohdalla (tällä hetkellä). Oon ollu nyt työttömänä about kuukauden, koska mun työharjottelu keskeytyi henk.koht syiden takia ja tää aika on menny ihan älyttömän nopeasti eteenpäin! En voi millään uskoa, et kohta on jo Huhtikuu! Oon juossu vaikka minkälaisilla asioilla ja kotonakaan ei ole kauheasti kerennyt paikallaan olemaan, kun on ollut jos jonkinmoista tekemistä, esim. kevätsiivousta, pakkailua jne. Miten sun kevät on alkanu ja millasilla fiiliksillä sä oot ollu? :) 

Lähdettiin viime viikonloppuna käymään Lahdessa mun vanhempien luona ja oli kyllä todella ihana reissu! Mitään hetkeä en vaihtais pois ja kaikki meni niin paljon paremmin, ku  osasin ees kuvitella! Mä taisin viime syksynä kertoakin jotain, että mun viime tapaaminen vanhempieni kans ei menny ihan putkeen mutta syitä en kertonu, enkä kerro nytkään. :) Oon vaan fiilistelly nyt sitä, et miten hyvin tää reissu meni ja oon niin onnellinen. I love my parent's and im not shame about to admit it! Joo, en ehkä kirjottanu tota ihan oikein, koska mun englanti ei oo kaikkein parhaimmasta päästä, mut kaikki varmaan ymmärtää mitä tarkotan. ;D

Ostin muuten tänään uuden huulirasvan, koska mun viimeisin katos jotenkin mystisesti. Ootko sä kokeillu tätä Labellon milk & honey huulirasvaa? Millasia kokemuksia siitä on? 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti