18. helmikuuta 2015

Hei ihanat!

Todella pitkä aika siitä, kun viimeksi oon kirjoitellu minkäänlaista postausta! Mun tietokone teki mulle ikävän tempun ja lakkas toimimasta kunnolla, kun siihen iski jonkinlainen virus. Oon epätoivoisesti yrittäny saada sitä toimimaan, ilman mitään tulosta, joten ainut keino nykyään päivitellä kuulumisia on puhelimella tai tabilla. 

Miten sun ystävänpäivä meni? Tiedän, oon todella jäljessä tässä postauksessa mut toivottavasti annatte anteeks. Mun ja S:n ystävänpäivä meni kotona elokuvan ja herkullisten tortillojen parissa. Aluks olin ajatellu, että oltais tehty jotain romanttisempaa, kuten käyty syömässä ja tehty jotain kivaa yhdessä mutta väsymys vei voiton ja onhan se omalla tavalla romanttista syödä tortilloja kynttilänvalossa ja katsoa oman kullan kainalossa elokuvaa. 

S:llä on tänään vihdoinki työhaastattelu yli 40hakemuksen jälkeen. Toi työtilanne ympäri Suomea tuntuu olevan todella huono tällä hetkellä, eli kaikki peukut pystyyn ja kädet ristiin, että S saisi sen paikan! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti