25. marraskuuta 2014

Elämä hymyilee, hymyile säkin!

Oon jälleen laiminlyöny mun blogiani ja ihania lukijoitani. Mun tarkoitukseni oli kirjoittaa mahd.pian Lahdesta tulon jälkeen mutta siellä tapahtui sellaisia asioita, joita mun oli pakko saada rauhassa sulatella ja miettiä. Asiasta toiseen, kävin muutama viikko sitten Seinäjoen työllistymisyksikössä, jos vaikka sattuisin saamaan työkokeilu paikan joltain läheiseltä päiväkodilta ja sain sen. Alotin eilen tässä meidän lähellä olevassa päiväkodissa työkokeilun ja oon todella tykännyt olla siellä, vaikkakin oon ollut siellä vain 2päivää. Oon pahoillani, kun pompin asiasta toiseen jatkuvasti mutta mulla on niin paljon mitä haluisin kirjoitella teille luettavaksi, mut mä oon niin väsynyt etten jaksa. Alotin taas käymään salilla ja tällä kertaa tiedän onnistuvani ja jaksavani tehdä töitä itseni ja terveyteni eteen, nimittäin sain oman PT:N ja oon ihan älyttömän innoissani siitä! Oon käyny n. 2vk ajan salilla 4krt/vk ja tuloksia on alkanu syntymään. Pikkuhiljaa, mutta kuitenkin on ja sehän se pääasia. Kävin tänään lääkärissä ja pitkästä aikaa lähdin tk:sta hymyillen, sain nimittäin niin hyviä uutisia mun db-hoitajalta, että! Joulukuun alussa käyn kokeissa ja multa otetaan pitkäaikais sokeriarvot, jos ne arvot on 6 tai alle niin mun db-lääkitystä pienennetään ja oon tosi ison askeleen lähempänä terveempää elämää! WUHUUU! 

Joulu koputtelee jo ovella ja luntakin sataa aina välillä. Hetken aikaa siitä saa nauttia, että maa on ihanan valkoinen ja ulkonakaan ei ole niin kamalan pimeää... Kuitenkaan sitä iloa ei kauaa kestä, kun lumi sulaa ja pimeys peittää koko Seinäjoen. Tulis jo kunnon talvi, lunta ja pakkasta, mutta ei liikaa! Mä, kuten monet muutkin oon innostunut laittelemaan joulukoristeita ikkunoihin, paljon kynttilöitä ja hyllyäkin koristaa jo yksi joulutonttu ja peura. Onko sulla jo joulukoristeita koti täynnä? Kuinka sä ja sun perhe yleensä vietätte joulua? Mun pitää tästä alkaa menemään nukkumaan, että huomenna jaksaa herätä ajoissa. Hyvää yötä ja kauniita unia, kirjoittelen piakkoin lisää ja kertokaa mulle niitä postaus aiheita, joita te haluaisitte mun tekevän.










4 kommenttia:

  1. Ihanan tunnelmallisia nuo kuvat jouluvaloista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kovasti yritin tunnelmallisia niistä saadakin. :)

      Poista
  2. Tsemppiä laihdutukseen ja liikuntaan! :) Mahtavaa, jos pystyt vähentämään lääkitystä. Ja hienoa kuulla, että elämä hymyilee muutenkin :)

    Ja mites ois vaikka päivä kanssani-postaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Oon tosi innoissani itsekin ja mitä kovemmin uherran, niin paremmin tuloksiakin tulee. :) Kiitos <3
      Kuulostaa hyvältä, alan sitä seuraavaksi kehittelemään! :)

      Poista