28. lokakuuta 2014

Road trip to Lahti

Oon todella innoissani! Huomenna illalla tai torstaina aamulla lähdetään Lahteen moikkaamaan mun vanhempia. Näin äitin ja iskän viimeksi helmi-maaliskuussa ja sillonkaan ei kauheasti keretty viettää aikaa yhdessä, mutta nyt asia on toisin. Tällä kertaa meillä ei olekaan mitään muuta kuin aikaa, ainakin maanantaihin asti. Jos Jumala suo, niin maanantaina matka jatkuisi vielä muutamaksi päiväksi Helsinkiin moikkaamaan mun veljeä, ehkä siskoakin ja ystäväni Jennin luokse viettämään aikaa hänen ja ihanan kummityttöni kanssa.   






 Mitäs mieltä olitte mun viime postauksesta? Liian vähän vai liikaa tietoa tuotteista? Kuinka moni teistä on käyttänyt tai edes kokeillut Oriflamen tuotteita? Olisko teillä ideoita, millasia postauksia haluaisitte mun tekevän? Mä sanon ihan suoraan, että mua kammottaa tehä mitään videopostauksia, mutta jos niitä haluatte niin pyydän, olkaa kärsivällisiä ja älkää olko liian ankaria palautteen suhteen. :D  Kellokin on jo vaikka kuinka paljon ja mun pitäis mennä nukkumaan, mutta jostain syystä (johtuiskohan innostuksesta) mua ei väsytä yhtään ja en millään haluais mennä nukkumaan. En malta odottaa huomista! Kuitenkin jos tekisin fiksusti ja menisin nukkumaan, niin saattaisin huomenna olla pirteä ja jaksaisin touhuta kotona ennen lähtöä. 

Hyvää yötä ja kauniita unia! Jos musta ei kuulu reissun aikana mitään niin no panic, kuulette musta kun tullaan kotiin.


6 kommenttia:

  1. Sulla on kauniit silmät. :-----) Ja tosi kiva banneri blogissa!
    www.suskuhellu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oot kaunis :) Liityin juuri lukijaksi. Edellinen postaus oli hyvä ja tietoa tuotteista oli sopivasti.

    Käy katsomassa mun blogi ja liity lukijaksi jos kiinnostaa :)
    http://pencilandpaperi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw, kiitos! :)) Jee, ihanaa! <3 Kiitos palautteesta, mulle on tärkeetä saada tietää kuinka hyvin arvostelen tuotteita, kun kuitenkin itse niitä edustan ja myyn. :)) Käyn kurkkaa sun blogin! :)

      Poista
  3. kiva postaus ja muutenkin upea blogin alkunen! :) omaan makuun bannerissa voisi olla enemmän väriä, mutta sehän vain mun mielipide :)

    http://brusilahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, mä olen itsekin miettinyt sitä mutta myös toisaalta toi on kaunis noinkin. ;D

      Poista