11. lokakuuta 2015

Alku syksyn kuulumisia!

Heissan! Oon ollu kovin kiireinen viime aikoina enkä ole pahemmin kerennyt istahtaa ja olla paikoillaan. Mua harmittaa, etten oo ehtinyt panostaa tänne blogin puolelle paljon ollenkaan, mutta ei kyllä ole ollut konettakaan millä tehdä postauksia ja muokkailuja. Mun läppärikin oli pitkän aikaa toimeettomana, mut nyt se toimii kuin uus! Kiitos mun ihanalle ystävälle siitä! :)

Koulussa on pitäny kiirettä. Ollaan tehty asiakastyönä kappa verhoja yhteen kouluun ja nyt olis yksityiselle asiakkaalle 10verhoa tulossa! Aina välillä ollaan tehty omia sisustustekstiilejä kuten tyynynpäällisiä, meikkipusseja jne. Oon itse yllättyny siitä, et kuinka paljon mä oikeasti tykkään tehdä noita asioita. Ennen koulun alkua monesti mietin, et olikohan fiksua ottaa toi koulupaikka vastaan, mut näin jälkeen päin mietittynä asiaa, oon todella tyytyväinen. Vaikka mun haave on edelleen joku päivä opiskella lasten- ja nuorten puolen lähihoitajksi, niin en siltikään vaihtais minuuttiakaan pois tän hetkisestä elämän tilanteestani!

♡ Satu Maarit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti