11. elokuuta 2015

M O I !

Vihdoinki pääsen koneelle ja vihdoinki tää mun kone taas toimii... edes jotenki, hitaasti, mutta varmasti? Mulla on omatunto soinu ihan kamalan paljon siitä, etten oo päässyt kirjottelemaan postauksia eikä puhelimellakaan niistä saa niin kivoja kuin tavallisesti. Mulla olis todella paljon kaikenlaisia asioita, joita haluaisin kertoa mutta mä mietin, että jos tekisin sellaisen kuvapainotteisen postauksen, niin ehkä tekin jaksaisitte pysyä postauksen mukana. Tän reilun kuukauden aikana oon ollu muutamasti mökillä, käyny stadissa moikkaamassa kavereita ja alottanu opiskelut. SIIS minä, kuka ajattelin, että en varmaan pääse edes opiskelemaan niin alotin tekstiili -ja vaatetusalan opinnot. Tää suuntaus ei ollu mulla lista ykkösenä, mutta nyt kun on kohta kaks viikkoa koulua takana, niin voin rehellisesti sanoa, että tykkään! Koulusta mulla ei ole vielä kuvia enkä ole varma, että otanko edes niitä, mutta jossain vaiheessa kun ollaan saatu jotain tehtyä tunneilla, niin kuvaa tulee tännekin! Pitkästä aikaa mulla on sellanen olo, että mun elämä  alkaa pikkuhiljaa loksahtelemaan kohdalleen ja kaikki menee niin kun pitääkin. Toivottavasti tykkäätte kuvista ja toivottavasti tykkäätte tästä postauksesta! :) 


Chili ja Kaunotar söpönä.


Kaverien kanssa nuotiolla ja hetken päästä grillataan.


Ihanan hiljainen ilta, järvi melkein peilityyni ja kaunis auringonlasku.


Ehkä söpöin kahvila jossa oon käyny täällä Seinäjoella on Pikku paussi.


Maistoin ekaa kertaa tänä kesänä kinder piirakkaa ja oi että ku se oli hyvää, mutta liian makeaa. 


Reissussa otettu kuva Ylistaron kirkosta. Ehkä yks Suomen kauneimmista.


Kesä Selfie


Minä ja Hanna


Selfie 


Minä ja Sanna


Hanna ja minä


Stadin yössä


Tapanilan junikselta otettu maisemakuva. 


Onnibussilla kotiin!



~ Satu Maarit Anneli ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti