4. kesäkuuta 2015

UUSI BLOGI - ensimmäinen postaus

Ciao bellat! Oon tosi pahoillani tästä pidemmästä postaus tauosta, mutta niin kuin te tiedätte, oon luonut tätä uutta blodia ja opetellut uusia juttuja tässä samalla. Mitä mieltä ootte, onko hyvä näin vai vieläkö jotain puuttuu? Viime viikonloppu oli todella tapahtumarikas, enkä tarkoita sitä hyvällä tavalla. En saanut nukuttua, koska niin miljoona asiaa pyöri mun mielessä ja muutenkin oli tosi levoton olo. Haluaisin valaista, että missä siinä oli oikein kyse, mutta valitettavasti oon päättänyt, että parempi etten puhu siitä liian "tarkasti" täällä. Oon kuitenkin tosi onnellinen siitä, että nyt on torstai ja huomenna, perjantaina meille tulee jälleen S:n ihana poika kyläilemään viikonlopuksi. Ollaan mietitty kaikkea kivaa tekemistä ja mä uskon, että viikonlopusta tulee superkiva! Ihan näin btw, onko teillä lapsia? Mulla ja S:llä ei ole vielä yhteisiä, mutta toivottavasti tulevaisuudessa tulisi edes yksi sellainen. Joskus nuorempana 15-vuotiaana mä ajattelin, että en halua kun yhden lapsen, mutta nykyään oon sitä mieltä, että 3-4 olis ihan kiva määrä. Jollain tavalla mä osaan kuvitella itseni sellaiseen elämäntilanteeseen, että mies kävisi töissä ja mä olisin lasten kanssa kotona ja tekisin kotoota asti töitä, mutta ammatti, johon mä haluan valmistua on sellainen, että se oikein sovi mun haaveideni kanssa yhteen. Kuinka monta lasta sä haluat? 




 Satu Maarit Anneli

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää tää ulkoasu! Mä haluun 3 lasta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kolme lasta olis kyllä aika hyvä määrä :)

      Poista