20. toukokuuta 2015

Aurinkoa ja lämpöä

Heippa hei! Ihanaa kun kesä on tulossa. On lämmin, aurinko paistaa ja kaikki talvivaatteet saa heittää nurkkaan ja pukeutua niihin kesän lempi vaatteisiin. Millasia sun kesän lempi vaatteet on? Mulla ehdottomat suosikit on farkkushortsit, topit, capri legginssit, t-paidat, hameet ja kaikki ihanan väljät pitkähihaiset iltoja varten. Onko vaan mulla vai muillakin niin, että kun kevät ja kesä tulee niin oma mielialakin kohenee? Ei ole enään niin synkkää ja "rumaa" joka puolella minne katsoo, vaan päinvastoin on valoisaa ja kaunista. Mun mielestä Suomen kesä on jotain niin kaunista, mitä muualla maailmassa ei vaan ole. Tottakai jokaisessa maassa on ne omat hyvät puolensa, mutta tää kesä täällä kotimaassa on todella upea. Voisin varmaan ties kuinka pitkään kehua Suomen kesää ja sen kauneutta mutta annetaan sen asian olla, heh. 

Tää viikko on alkanut todella hyvin, Joka päivä on ollut ihana ilma ja yhtään ei ole mieli tehnyt olla sisällä. Ollaankin S:n kanssa käyty joka päivä kalassa, tai no S kalastaa ja minä vain löhöilen rannalla ja nautin olostani auringossa. Eilen taisin kuitenki saada vähän liikaa auringosta. Päätä särki, tuli huono olo ja väsytti ihan tolkuttoman paljon, oisko ollut lievä auringonpistos? Onko kellään teistä ollut auringonpistosta? Millaisia oireita siitä on tullut? Tänään on kuitenki ollu jo onneksi paljon parempi olo, kun oon vaan ollut sisällä ja nauttinu ikkunasta katsellen kaunista päivää, herkuttelun kera. 





 Satu Maarit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti